fredag 6 juni 2014

På tal om löptävlingar: Hankmoloppet!

För att fortsätta på förra inläggets tema så vill jag tipsa om Hankmoloppet som går om en vecka, alltså på fredagen den 13.6.2014. Här hittar ni mera information om loppet och jag kan av egen erfarenhet rekommendera detta lopp. Mysig stämning och en fin och omväxlande bana! Jag har ännu inte bestämt mig för om jag ska springa den kortare sträckan (7km) eller den längre (11,5km) men jag har några dagar på mig att fundera ännu. Sist sprang jag den kortare sträckan och det är ju alltid roligt att springa samma och kunna jämföra med tidigare resultat men vi får se. 

Bilden lånade jag från Hankmoloppets fb-sida. 

2 kommentarer:

  1. Om jag får barnvakt fixad så kommer jag :)

    SvaraRadera
  2. oj, vad jag också sku vilja va med. Tror jag har varit med sen 2009 nästan varje år. men nästa år!

    SvaraRadera