måndag 2 juni 2014

Lyckorus

Alla som inte vill läsa om lyckorus och rosa bubbelgumskor bör sluta läsa nu... 

Idag när jag joggade längs med vattnet slogs jag nämligen av hur BRA allt är just nu. Hela jag pirrar av vårkänslor och det är underbart! 


Jag hade pigga ben idag och en skön känsla i kroppen. Kanske kroppen redan börjar vara van att springa före frukost? Vet inte om det kan gå så snabbt men i alla fall känns det så. 9 kilometer sprang jag och Candy idag och en annan positiv sak med löpningen just nu är att min fot blir bättre för varje dag. Stödsulorna verkar vara precis det som mina ben och fötter behövde. Hittills verkar det ha varit ett bra beslut att gå emot mina egna principer om inlägg med andra ord. 


Under helgens jobbturer hittade jag ett par rosa skor som skreeek mitt namn. Det fanns inte en chans att jag skulle kunna lämna dessa godbitar kvar i hyllan. Detta är mina första Nike Freen och de är super sköna på foten! Dock kommer jag inte att springa i dem utan de blir mina jobbskor. Ska man gå/stå 9 timmar så behövs det bekväma skor på fötterna. Dessutom blir jag glad varje gång jag tittar ner på mina rosa skor. 



4 kommentarer:

  1. Underbart och läsa om ditt lyckorus! :)

    Snygga skor!!! :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack Lina! Ja skorna är underbara :)

      Radera
  2. såklart lyckorus är välkommet med tanke på hur många blä- upplevelser du har fått stå ut med! hoppas det håller i sig :)

    SvaraRadera