söndag 29 juni 2014

Långpass

Söndag och långpass. Precis som jag vill att det ska vara. Sprang dessutom längsta på länge, nämligen 20 kilometer. Var en aning trött efter intervallerna igår men annars gick det bra att öka och nu börjar jag ju vara upp i "riktiga" långpass igen. 

Simpaus halvvägs

Eftersom jag har jobbat idag också så blev långpasset ett morgonpass. Visste att det skulle regna efter jobbet och jag hade inte lust att springa i regn och som ni ser på bilden så tog jag helt rätt beslut när jag ställde väckarklockan igår även om jag fick skippa sovmorgonen. Jag fick springa hela passet i strålande solsken men morgonluften gjorde ändå att det inte blev för varmt. Perfekt löparväder med andra ord och känslan efteråt var helt klart värd att missa en sovmorgon för! 

1 kommentar: