torsdag 19 juni 2014

New babies!

Igår uppdaterade jag min löparskogarderob en aning! Har redan skor för distanspass men min förra snabb- och tävlingsskor har jag slitit ut så pass att det lossnar gummibitar för varje steg jag tar. Har väntat med att köpa nya eftersom jag visste att vi snart skulle få in den nya färgen till butiken. Denna vecka kom de äntligen och skorna överträffade alla mina förväntningar! Knallrosa! T.om. sambon tyckte att det var de snyggaste löpskorna han har sett. 

Adidas Adios Boost

Mina förra skor var också Adios men nytt i dessa är mellansulan i Boost-material. Boost materialet är i korthet ett material som skall ge en mycket hög energiåtergivning. Jag har ett annat par Adidas skor med Boost också men detta är alltså första gången jag testar Adiosen i denna form. Hoppas på att den är lika härlig som den förra modellen för den älskade jag att springa i! 

Testade skorna lite igår på På Språng men det var för kort pass (visade bara ett par löpskolövningar åt deltagarna) för att jag ska kunna säga hur de känns så jag återkommer med en utförligare recension när jag sprungit några pass i skorna!

2 kommentarer:

  1. Jag har varit jättenöjd med Boost (förutom hållbarheten) och den färgen var ju verkligen en must-have!

    SvaraRadera
  2. Ja jestas vad snygga. Har varit sugen på ett par Boost länge, men för snål av mig hittills. Snart är det nog dags.

    SvaraRadera