onsdag 4 juni 2014

Återhämtningsjogg och måsattack

Igår for jag för första gången på länge till gymmet och rev av ett ben- och corepass. Passet var effektivt och jag vaknade upp med en härlig träningsvärk imorse. Bestämde mig för en kort återhämtningsjogg för att mjuka upp benen. Det blev 30 min riktigt lugn jogg och det kändes som om jag sprang på två stockar. Men efter några kilometer så mjuknade benen faktiskt och återhämtningsjoggen gjorde väldigt gott. 


Det som var mindre trevligt med morgonturen var att jag och Candy råkade ut för en aggressiv mås. Om det är något som jag är rädd för så är det måsar som attackerar! Har gått och spanat i flera veckor nu när första måsen ska attackera och idag var det dags! Hade som tur var keps på mig idag när jag sprang och hörde bara hur det svischade en liten bit ovanför mitt huvud... Uuuuäääh, förstår att de vaktar sina ungar men det är lika obehagligt varje vår!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar