onsdag 25 juni 2014

Kuniledslöpet!

Varje onsdag har jag ju träningar med min löpargrupp På Språng. Ikväll kommer träningarna att se lite annorlunda ut för jag och deltagarna kommer nämligen att delta i Kuniledslöpet! Kuniledslöpet är ett terränglopp och man kan välja mellan 8 eller 14 kilometer. 

Jag har aldrig varit med i loppet men har sprungit leden tillsammans med Eva en gång. Det är verkligen jätte fina omgivningar och jag ser så mycket framemot kvällen! Ska bli så kul att göra detta tillsammans med det härliga På Språng-gänget!

Kunileden hösten 2013.
Ser man riktigt noga så kan man se Candy och Evas hund Ida.


1 kommentar:

  1. Jag gillar Kunileds löpet! Men jag kan int delta i år för foten e inte riktigt redo för belastning efter marathon, men jag planerar att ta hunden å sambon dit senare i sommar :)

    Ha så kul ikväll!

    SvaraRadera