onsdag 18 juni 2014

Negativ trend

Mitt gymmande går inte så bra just nu. Jag har ju aldrig varit stans flitigaste gymbesökare men den senaste tiden har jag inte helst kommit mig till gymmet en gång i veckan. I lördags hade jag med gymkläderna till jobbet för att sen bara kunna gå ner två trappor till gymmet när jobbdagen var slut. Lätt som en plätt. Vad gjorde jag? Jo gick efter sushi med sambon istället.

Idag hade jag också packat gymväskan klart och skulle åka iväg till gymmet direkt jag vaknade, tycker alltid det är lättast att komma mig iväg direkt från morgonen. Men nej. På något sätt åkte istället ut och gå-kläderna på och så blev det lång promenad med Candy. Bra det också men jag lär ju inte få en stark core av att gå morgonpromenad.




Candy var i alla fall mycket nöjd över mitt val!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar