onsdag 3 september 2014

Together for life uppdatering

Det har snart gått två månader sen jag tillsammans med Österbottens cancerförening drog igång Together for life-projektet. I korthet går projektet ut på att jag tillverkar och säljer armband med texten Together for life på, armbanden säljs för 10 euro/styck och pengarna går direkt till Österbottens cancerförening. Det här är mitt sätt att hjälpa till och stöda Österbottens cancerförening, jag har inte själv råd att betala in stora summor men genom detta projekt kan jag göra något för att flera skall få överleva denna hemska sjukdom. Och jag tycker det är jätte kul att pyssla med dessa armband! 

Hittills har drygt 200 personer köpt armband och detta är jag väldigt glad över! Just nu har jag slut på pärlor men mera är på väg så det går bra att skicka in beställningar till min e-mail hejdigranholm[@]gmail.com skickar jag armbanden så fort de är klara! 

Om någon är intresserad av att se exempel på hur armbanden ser ut så har bland annat Benny, Victoria, Therese och Nina skrivit om armbanden på sina bloggar. 

Söndagens hop med armband som nu är på väg till sina nya ägare. Tack för att ni beställer! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar