torsdag 4 september 2014

New in (igen)

Förra veckan frågade jag i ett inlägg efter era erfarenheter av pulsklockor och det var många som tipsade om Suunto. Jag hade inte helst funderat på en Suunto utan var helt inställd på en Garmin eller Polar. Men nu har jag i en veckas tid fingrat på Suunto Ambit 2S på jobbet och efter att ha läst om klockan på olika forum så blev jag mer och mer övertygad om att det var just en Suunto Ambit 2S jag skulle köpa. 


Igår blev den min och idag testade jag den på en morgonjogg. Efter bara 7 kilometer löpning har jag svårt att uttala mig om klockan men det lilla jag hunnit testa av alla funktioner verkar super. Och det här är utan tvekan den snyggaste gps-klockan jag har haft!

6 kommentarer:

  1. oj sido va najs :)

    SvaraRadera
  2. vi vill gärna höra din utvärdering senare på bloggen, har aldrig använt en suunto, ens tittat på dem :-) så det vore kul att höra hur den fungerar!

    Malaxpojkan

    SvaraRadera
    Svar
    1. En utvärdering kommer absolut när jag hunnit använda klockan lite mera! :)

      Radera
  3. Gott val - jag är som sagt supernöjd med min! :)

    /Anna

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hittills är jag också supernöjd :)

      Radera