söndag 28 september 2014

Berlin marathon

Idag gick årets Berlin marathon av stapeln och det blev nytt världsrekord igen! Dennis Kimetto heter killen som sprang på 02:02:57 (!) och jag är så otroligt imponerad! Tänk att det finns någon som klarar av att springa ett helt marathon i det tempot. Helt otroligt!

Dagen för Berlin marathon 2013

Berlin marathon har en speciell plats i mitt hjärta och jag hoppas verkligen att jag får springa det snart igen. I Berlin sprang jag 2011 mitt första marathon någonsin (på tiden 04:10:48) och 2013 i Berlin sprang jag mitt snabbaste marathon någonsin (på tiden 03:24:29) och jag älskade hela upplevelsen båda gångerna. Om det är någon som funderar på att springa Berlin marathon så kan jag inte säga annat än JUST DO IT. Det är ett fantastiskt lopp som alla löpare borde få uppleva!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar