torsdag 21 november 2013

Torsdag

Torsdag blev en riktigt bra träningsdag! Började dagen med ett gympass före jobbet. Det bästa med morgongym måste ju vara att man får vara ifred. Idag var det bara jag och två andra på plats, så lyxigt! Efter jobbet for jag hem efter Candy och Mimmi och for iväg på dagens andra pass, denna gång blev det löpning. Totalt 11 kilometer i lugnt och fint tempo, benen var lite stela i början men det släppte snabbt. Det händer inte så ofta att jag kör dubbelpass men ibland kräver schemat det och för det mesta tycker jag att det funkar bra så länge jag hinner vila ett par timmar emellan. 

Charlie och Mimmi

Annars är det full rulle här hemma hos oss. Vi sköter om brorsans hundar ett par dagar så just nu har vi 3 hundar i lägenheten. Hundar överallt med andra ord och väldigt mysigt!

1 kommentar: