tisdag 26 november 2013

Early morning at the gym

Igårkväll hade jag säsonsavslutning med mitt Raska Fötter-gäng. Höstterminen har gått allför fort tycker jag! Igår fick de en jul-utmaning att utföra så länge vi har jullov (kursen börjar på nytt i januari) och sedan sprang vi en timme.

 Härliga löpare som sprungit hela hösten!


Idag blev jag väckt kl. 5 av en bajsnödig hund och det fanns inte så många andra val än att krypa upp ur den varma sängen.  Eftersom jag planerat in styrketräning 06.30 så var det dessutom onödigt att gå och sova igen så när gymmet öppnade var jag först på plats och kickstartade morgonen.


Idag kom jag på mig själv att riktigt njuta av att styrketräna och det har nog inte hänt ofta förut! Känner mig starkare och säkrare på tekniken, speciellt de olika ryck som min coach har satt in har känts ovana men tekniken kommer nog där också sakta men säkert.

Ha en fin dag!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar