fredag 8 november 2013

Letar du efter en marathonupplevelse utöver det vanliga?

Idag tänkte jag tipsa om en annorlunda marathonresa! Vad sägs om att springa världens nordligast marathonlopp bland beväpnade isbjörnsvakter? 


David Brännkärr ordnar en resa från Österbotten till Spitsbergen marathon som går av stapeln 7.6.2013. Här kan du läsa mer om marathonet, resplan och pris. Via länken hittar du också Davids kontaktuppgifter så att du kan anmäla dig.

Jag har två år i rad deltagit i marathonresor (Stockholm jubileumsmarathon & Berlin Marathon) arrangerade av David och varit jätte nöjd! Resorna är välplanerade och det bästa av allt med en löparresa är att medresenärerna är lika inbitna marathonlöpare som en själv! 

Berlin marathon gänget 2013

Jag skulle inte tveka en sekund att anmäla mig till denna resa och marathonlopp själv om det inte var så att jag redan bestämt att springa ett annat marathon bara några veckor före Spitsbergen marathon. Siktar på att delta i nästa marathonresa som han ordnar istället!

3 kommentarer:

  1. Var ska du springa marathon?

    SvaraRadera
  2. Åh jösses, detdär låter som ett lopp att sikta på nångång i livet! Måste hålla koll på Davids sida märker jag :)

    SvaraRadera