lördag 9 november 2013

Lördag och långpass


Idag tog jag med sötisarna på bilden ovan och drog iväg på långpass.Ökade lite från förra veckan och sprang 20 kilometer. Idag var en sån dag då kilometerna bara rann iväg och klockan hela tiden pipade och berättade att ännu en kilometer var förbi. Skulle ha kunnat fortsätta hur långt som helst kändes det som! Avslutade med 2 kilometer fartökning och landade på 20 kilometer i 05:10min/km. Igår sprang jag 8 kilometer och styrketränade och imorgon blir det ett lugnt återhämtande pass och sen är ännu en träningsvecka förbi. Någon annan än jag som tycker att veckorna går förbi alltför snabbt just nu?


Just nu skulle jag inte tacka nej till lite snö. Börjar nämligen vara trött på att Candy är svart efter varje träningspass. Duschar henne varje dag men hon blir aldrig renare än ljusgrå...

1 kommentar:

  1. Hejsvejs! Jag tycker nog också att dagarna bara svischar förbi i rekordfart nu man hinner bara sova, jobba och träna för det mesta. Va snyggt me en helt ny blogg:)

    SvaraRadera