fredag 2 januari 2015

Årets första pass

Årets första pass blev inte på årets första dag utan först idag. Hade tänkt springa intervaller igår men det var för halt utomhus och gymmet var stängt så jag stuvade om lite i träningsprogrammet istället och tog en vilodag. 

Mysigt att titta julgranen under cyklingen!


Idag var det jag och cykeln från morgonen. Intervaller: 4 x 8 minuter med 2 minuter rullvila. Cyklingen har känts ganska tråkig de senaste veckorna men idag var huvudet med mig och det var riktigt kul att trycka på under intervallerna. Hoppas den känslan håller i sig ett tag! 

Ikväll eller imorgon tänkte jag också skriva lite om mina tränings- och tävlingsplaner inför 2015. Nyåret firade vi in med fina vänner och jag som älskar nystarter och att planera njuter verkligen nu när man får planera ett helt nytt år och sammanfatta det förra! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar