tisdag 13 januari 2015

Trainer och Biggest Loser

Jag har trampat på min trainer nu i tre dagar efter varandra. På söndag trampade jag 45 minuter på morgonen, igår gjorde jag 60 min intervaller (4x8min + uppvärmning + nedvarvning) och idag började jag igen morgonen med 45 minuters trampande, den här gången i jämnt tempo. 

Vanligtvis tycker jag att det är ganska tråkigt med trainern men de senaste passen har gått som smort. Anledningen? Biggest Loser säsong 16! Det var Cessi som tipsade mig om serien och jag hade helt glömt bort hur mycket jag tycker om den här serien. Så intressant och tränarna i serien är så inspirerande! Den här serien får mig att trampa ännu hårdare på trainern och pressa mig extra hårt!



6 kommentarer:

  1. Åh, älskar Biggest Loser!

    SvaraRadera
  2. Vilken kanal tittar du biggest looser på? Eller är det via nätet? Tittade förut på TV4 men där går den inte mera. Grymt inspirerande program.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag kollar via nätet! På AVA (om du är från Finland) visar de Biggest Loser varje kväll kl.19 men det är en äldre säsong.

      Radera
  3. Svar
    1. Tack Lina! Får alltid trainerinspiration när jag läser din blogg! :)

      Radera