onsdag 14 januari 2015

Träning jag ser framemot

Jag har vissa målbilder framför mig när jag tränar just nu när vädret inte är det roligaste att ge sig ut i eller när det känns långtråkigt att cykla/simma inomhus: 

Här på vår villa (och på sambons familjs villa i Bergö) ska jag träna simning i öppet vatten i sommar! Var så avundsjuk i somras när brorsan klädde på sig sin våtdräkt och simmade en timme och jag satt på stranden med armen i gips. Men i sommar får jag också fara med! 

Cykling med Cessi! Vi hann med ett par roliga rundor förra våren och sommaren och i år blir det mycket mera cykling och förhoppningsvis på en ny cykel! 

Ljusa morgonlöprundor! Nu är det mörkt både när jag börjar och när jag avslutar morgonrundorna och jag längtar verkligen till löpning i morgonsolen igen! 


2 kommentarer: