lördag 1 november 2014

Vilken start på november!

Vi har en fantastiskt fin lördag på gång här i Vasa. Strålande solsken och några minusgrader inleder november och jag och pappa inledde träningsmånaden med en tur på 11 kilometer. 


Man kan ju inte annat än bli super glad när man får springa när det är så här fint! Jag och pappa har dessutom inte sprungit tillsammans sedan vi var i Kalmar i augusti så det var verkligen på tiden att vi kom oss ut och som vanligt var det roligt med sällskap. 


Oktober blev träningsmässigt sett inte alls som jag tänkte mig eftersom jag var tvungen att vila nästan två veckor på grund av förkylning. Totalt sprang jag totalt 116 kilometer och simmade 6 gånger på hela månaden och jag hade nog planer på mycket mera mängd i träningen egentligen! Men nu är jag frisk så nu satsar jag på en riktigt bra träningsmånad i november istället! Nya tag helt enkelt! Dagens pass blev åtminstone en riktigt bra inledning för benen kändes pigga och löpkänslan fanns där fastän jag ännu har träningsvärk från torsdagens gympass så det känns bra att fortsätta härifrån. 

Hoppas ni också får en riktigt fin novemberlördag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar