tisdag 25 november 2014

Raska Fötter

Igår hade vi terminavslutning med Raska Fötter och nu blir det en två månaders julpaus före kursen drar igång igen i januari. Som avslutningspass hade jag planerat in några stafetter där löpning blandades med styrkeövningar och jag tror att det brände ganska ordentligt i de flestas framlår före vi var klara. 

Det har varit en väldigt rolig höst med Raska Fötter gänget och jag är så glad över att jag får dra den här kursen. Deltagarna ger mig massor med inspiration och löparglädje och det är roligt att se hur de utvecklas under kursen och vågar och kan springa både snabbare och längre! 

Efter stretchningen fick jag en så fin gåva att jag nästan fick tårar i ögonen! 

26 januari börjar kursens vårtermin och om det finns någon som vill komma med så går det hur bra som helst även om man inte har varit med under hösten! Mera information om kursen finns här. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar