torsdag 13 november 2014

Väl spenderade pengar

Alltså jag måste nog utnämna trainern som mitt bästa köp på länge! Den gör det så lätt att få till cykelträningen. I tisdags drog jag intervaller på morgonen, 5x5min, och det var mycket svettigt! Igår hade jag en ledig dag och passade på att dra veckans längsta pass på cykeln. En och halv timme på jämn belastning och med två avsnitt The real housewives of OC så jag tiden riktigt snabbt. 

En annan fördel med trainer är ju också att den lättar mitt dåliga samvete eftersom Candy inte behöver vara ensam hemma när jag tränar cykling. Hon är tillräckligt mycket ensam när vi jobbar ändå!


Hittills har det inte blivit så mycket löpning den här veckan. I måndags sprang jag med Raska Fötter gänget men annars har det bara blivit cykling och simning så nu är jag riktigt sugen på att springa och jag tänkte fylla slutet av veckan med löpning! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar