tisdag 4 november 2014

Raska Fötter i regn

Igår hade jag en rekordlång dag på jobbet och när jag kom ut från jobbet så regnade det och var mörkt och ruggigt. Skulle det ha varit en annan veckodag än måndag så skulle jag snabbt ha cyklat hem och sen krupit upp i soffan. Men eftersom det var måndag så visste jag att världens bästa Raska Fötter gäng väntade i Smedsby så soffan fick vänta. Backintervaller stod på schemat och vi konstaterade många många gånger att regnet inte stör alls när man väl kommit sig igång. Bara man kommer sig så långt att man tar på sig skorna och tar första steget ut ur huset/lägenheten så kvittar det oftast om det regnar, snöar eller blåser hårt. Och desto värre väder, desto bättre känsla efteråt! 

Gladaste löpargänget!
Idag vaknade jag med en aning stela ben efter intervallerna så det passade bra med en kort uppmjukningsjogg. Sprang sakta och väckte kroppen. Bästa starten!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar