måndag 17 november 2014

Halvårskontroll och Together For Life

De senaste dagarna har jag gått med en orolig känsla i kroppen. Anledningen? Jo idag var det dags för halvårskontroll hos onkologen. Jag går på regelbundna kontroller hos både hud- och cancerläkare (det heter de förstås inte men det är vad jag kallar det) och idag var jag till  cancerläkare för undersökning. Även om jag mår fint och har koll på mina födelsemärken så blir jag ändå alltid lite nervös dagarna före en kontroll. 

Men alla värden såg bra ut och det finns inget att oroa sig för så nu kan jag vara lugn igen en tid. Hur orolig det än är dagarna före kontrollerna så är det skönt att vara i goda händer och bli kontrollerad med jämna mellanrum! 

Martina Uthardt tog en så fin bild på sina Together For Life armband (tusen tack för bilden) och jag blir så glad varje gång jag ser/hör om någon som bär armbanden! 

Ni kommer väl ihåg att ni kan beställa Together For Life armband om ni vill vara med och stöda Österbottens Cancerförening och kampen mot cancern? Jag har varit tvungen att ha en liten paus i tillverkningen eftersom de pärlor jag behöver har varit slut i den nätshop som jag beställer dem ifrån, men nu är pärlorna på väg hem till mig och jag ska fixa armband åt alla de som har skickat in en beställnings så fort jag fått pärlorna! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar