måndag 16 december 2013

Förpassad till gymmet

Ljumskarna känns inte ett dugg bättre, suck. Fick tid till en fysioterapeut på torsdag och jag hoppas att hon kan ge mig lite råd, just nu vet jag inte alls hur jag ska göra: stretcha/inte stretcha, köra spinning eller inte, göra höftövningar eller inte... 


Styrketräningen har jag i alla fall bestämt att jag kör vidare med. Skippar vissa övningar som gör ont och hoppas att jag vinner i längden på att fortsätta stärka upp kroppen! 


Eftersom jag tränade på gymmet på morgonen hade jag hela kvällen över till annat. Då blev det något annat jag älskar att göra: baka! Julknäck och apelsinkola stelnar på balkongen och jag får mer och mer julstämning för varje dag som går! Hoppas bara på att få springa under jullovet också! 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar