torsdag 13 februari 2014

Dubbelt upp!

Idag har jag kört dubbelpass. Först ett gympass före jobbet och sen ett löppass efter jobbet. Med tanke på hur det brände i låren när jag var klar på gymmet imorse så skulle man ha trott att löpningen skulle bli en stel och långsam historia, men det blev helt tvärtom! Hade riktigt pigga ben och 8 kilometer kändes lite för kort. Men eftersom jag har inplanerat en intervallpass imorgon så ville jag inte springa längre. 


Vet inte vem som var smutsigare när vi kom hem. Jag hade lera upp till ryggen och Candy var svart istället för vit under magen. 


Det blir duschen för Candy efter varje löppass just nu och ändå blir hon inte ren. Dessutom är duschen inte så värst uppskattat som ni kanske ser på hennes min. Ska bli skönt med bara vägar så småningom! 

3 kommentarer:

  1. Ja, verkligen! Längtar SÅ efter bara vägar. Och det tror jag Elmeri också gör ;) han gillar inte heller alls duschen. Hehe.

    SvaraRadera
  2. Imponerande att köra dubbelpass!

    SvaraRadera