måndag 16 mars 2015

Mina favoriter i podcastvärlden

För någon vecka sedan fick jag en fråga om vilka podcasts jag lyssnar på under mina löprundor. Jag vet att jag skrivit om detta tidigare också men jag hittar inte det inlägget och dessutom har jag några nya favoriter så här kommet ett till favorit podcast inlägg! 

1. Fredagspodden med Hannah och Amanda 

  • podden som följt med mig längst av alla och jag tycker fortfarande lika mycket om den. Bästa må bra-podden! Enda minuset med podden är att avsnitten ibland är lite väl korta. 
  • precis som fredagspodden så har den här podden varit en favorit länge! Roliga och intressanta inlägg och dessutom så är avsnitten ofta över en timme långa vilket är en fördel när jag ska springa långpass!
  • podden som kan vara hysteriskt rolig och som jag ofta skrattar högt till. Bingo & Katrin ger råd om relationer och även om råden ibland bara är så feeel så är det en mycket underhållande pod!
  • en relativt ny podcast men den har snabbt blivit en nya favorit för mig. Intressanta ämnen och en riktig guldgruva för löparnördar! 
Dessutom lyssnar jag ibland på Möt löparen, Maratonpodden och Träningsglädje TALKS

Har du någon favoritpodcast som jag inte får missa? 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar