fredag 12 december 2014

Kompisträningspass

Med jobb, hund, träning, vardagssysslor och allt annat man ska hinna med varje vecka så kan det ibland vara svårt att få in så mycket kompishäng som jag skulle vilja ha. Som tur är många av mina vänner lika intresserade av träning som jag så ofta kan vi kombinera träning och umgänge. 

Den här veckan har jag och Cessi fått till träningspass tillsammans. Simning i onsdags, gym igår och så sim idag igen. Perfekt!
Jag blir alltid förvånad när jag ser en bild/spegelbild på mig och Cessi. Jag har en bild av att vi är lika långa men det finns ju en viss längdskillnad, haha! 

Dagens simpass såg i stort sett ut som förra veckans simpass bara att vi körde andra teknikövningar idag. Förresten, för alla er som är intresserade av simning så kan jag rekommendera simcoachen på Instagram! Hon lägger ofta upp videon med tips på simteknik! 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar