onsdag 17 december 2014

Hej mitt vinterland (äntligen!)

Vädret är ju inte det mesta intressanta att läsa om i en blogg men jag var så överlycklig när jag vaknade imorse att jag inte kan låta bli att skriva om det! Äntligen har vi lite snö på marken! Det var så mycket ljusare än det varit de senaste månaderna och det var så skönt! Kände mig piggare direkt. 


Jag och Cessi hade träningsdate i simhallen idag och lite efter 6.30 hoppade vi ner i vattnet. Cessi hade inte tid med så långt pass så vi körde först teknik så länge hon var med och sedan simmade jag ännu intervaller ensam.

Det bästa med simhallen måste ju vara alla olika typer av människor som finns där! Idag kom det in en gammal man med rullator (och kryckor på rullatorn) och det gick väldigt långsamt för honom uppe på land. Men sen han kom sig ner i vattnet var det en helt annan sak. Han crawlade super snabbt förbi både mig och Cessi! Så underbart och inspirerande! 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar