måndag 27 oktober 2014

Hej nya veckan

Jag har alltid gillat känslan av måndagar och denna måndag är inget undantag. Det bästa med måndagar är absolut Raska Fötter och ikväll skall jag hålla en liten presentation för deltagarna om hur hur man skall klä sig på vinterns löprundor för att inte frysa/få för varmt så den presentationen har jag jobbat på idag. Funderade på att sammanställa ett blogginlägg om samma ämne sedan. För det är inte alltid så lätt att veta vad man ska klä på sig när temperaturen kryper neråt.


Andra planer för denna vecka är en riktig må bra-vecka. Min sega förkylning har gjort mig trött och hängig och jag har dessutom levt på frukostmat för det mesta. Har ingen inspiration till att leva hälsosamt när jag inte får träna vilket gör det till en ond cirkel. Så nu ska det bli ändring, in med hälsosam mat igen på regelbundna tider och så hoppas jag på att kunna börja träna lätt imorgon igen. Har inte haft stegring nu på två dagar så jag hoppas att flunssan är över för denna gång!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar