fredag 17 oktober 2014

Hamburg I am coming for you!

Ni som följer mig på Instagram vet det redan men för er andra: Jag ska springa Hamburg marathon våren 2015! Jag och pappa hade ju länge tänkt att vi skulle springa ett marathon utomlands ännu i höst men med min arm och med tanke på att pappa har haft problem med en krånglande hälsena så tror jag att ett vårmarathon istället blir perfekt. 

Vi reser till Hamburg med Davids Sportresor och är det någon annan från Österbotten som funderat på att komma med så kan jag inte säga annat än: kom! Jag har varit på 2 marathonresor med David som arrangör tidigare och det har varit super bra. Dessutom är det extra kul att resa med en hel grupp av  andra marathonfantaster! 



1 kommentar:

  1. Oj så kul! David är super på att ordna resor!. Jag hari nte anmält mig än men.... ja du va ju med i Berlin, man ska aldrig säga aldrig ;)

    SvaraRadera