måndag 28 april 2014

Avslutade på topp

Idag var det alltså dags för vårens sista Raska Fötter och jag ville få till ett riktigt tungt men samtidigt roligt pass för deltagarna så vi for till Öjberget (slalombacke för er som inte känner till Vasa).

Passet gick ut på uppvärmning, 30 minuter upp och ner för slalombacken och sen en kort nerjogg. Även om vi inte har så höga slalombackar här i Österbotten så blir det riktigt slitigt med 30min på Öjberget för det är brant och högt!

En del av gruppen på väg upp

Hela härliga gruppen efter avklarat pass! 

Jag har skrivit det förr här på bloggen men jag skriver det igen, jag har haft så otroligt kul med deltagarna på kursen och det var underbart att få göra vågen tillsammans när vi tagit oss upp för sista gången ikväll. Starkare gäng får man leta efter! 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar