torsdag 16 januari 2014

Tips på inspirerande podcast om löpning!



Idag efter jobbet gick jag här och njöt av en promenad med en lös hund, snö och en underbar solnedgång. Samtidigt lyssnade jag på Petra Månströms nya podcast maratonpodden. Första avsnittet var jätte bra och jag är glad att det har börjat dyka upp fler podcasts om löpning! Jag lyssnar på podcasts på varje långpass och det gör att tiden går mycket fortare. 

Maratonpodden kommer absolut att få komma med fler gånger och en annan löparpodcast som jag vill tipsa om är Möt löparen. Jag har lyssnat på alla avsnitt hittills och det är alltid intressant att höra om andras löpträning, oberoende om personen är en motionär eller elitlöpare. 

Lyssnar du på podcasts? 

7 kommentarer:

  1. Tack för tipsen! Ska absolut kolla in dem.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det var så lite så, hoppas du gillar! :)

      Radera
  2. O jaa! Långpass + podcast är ju bästa kombinationen! Alex&Sigges är nog favoriten! :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag hör också alltid på Alex&Sigges och på Amanda&Hanna! :)

      Radera
  3. Ja det är himlans kul att det blivit en löparpodcast-boom plötsligt. Mycket inspiration!

    SvaraRadera