torsdag 15 oktober 2015

Här ekar det tomt...

...samtidigt som jag så gärna skulle vilja blogga. Blogga om hur träningen går, om hur hösten är bästa löpartiden, om hur frustrerande det kan vara att springa efter pulsen, om hur mycket jag längtar efter att springa ett marathon, om hur svårt det är att ta tag i simträningen igen efter sommaren,  om hur jag har hittat en glädje i terrängcykling och så vidare. 

Men förut så bloggade jag för det mesta på morgonen och nu med nya arbetstider så finns det inte lika mycket tid på morgonen. Och efter en dag framför en datorskärm så loggar jag väldigt sällan in på datorn på kvällen här hemma. Måste försöka hitta en bloggtradition igen!


Så här ser det för det mesta ut på mina löppass just nu. En sjunkande sol och ett underbart ljus. En av anledningarna till att hösten är min favorit löpårstid! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar