torsdag 1 oktober 2015

Cykelfunderingar

Jag har två cykel"problem" just nu.

1. Vinterförvaring för Felten
Just nu står pärlan i vardagsrummet och där har hon stått hela sommaren. Grejen är den att sambon inte tycker den är en lika fin inredningsdetalj som jag (hehe) och nu när jag inte cyklar lika ofta som på sommaren så är det kanske onödigt att den står framme hela tiden. Tyvärr så ryms den inte i vårt källarförråd och i cykelförrådet vågar jag inte ställa den... Så nu till mina fråga: kan en kolfibercykel ta skada av att stå på balkongen? Vi har en balkong som är varm året om (det blir alltså aldrig minusgrader där) och jag skulle förstås täcka in cykeln om den står där så att solen inte lyser på den. 


2. Jag vill ha en terrängcykel! Det här är inget problem utan snarare en efterlysning. Jag har tänkt köpa en terrängcykel att cykla med i vinter men skulle helst inte köpa en splitterny eftersom jag inte vet om det här är en av mina idéer som sedan lämnar eller om jag verkligen kommer att cykla mycket. Så jag tänkte mig en begagnad cykel så om någon har en cykel som inte används så får ni gärna kontakta mig! Huvudsaken är att den är hel och funkar för cykelfix är inte min starkaste sida!

1 kommentar:

  1. här finns mycket begagnat. jag sålde min merida via denna sida

    http://www.fillaritori.com/

    SvaraRadera