torsdag 13 augusti 2015

Därför väljer jag morgonträning

Anledningarna till att jag springer på morgonen är många som ni säkert vet vid det här laget, men en anledning är morgonsolen. Jag älskar att komma ut genom dörren och mötas av en sol som går upp. Hur trött jag än har varit när klockan ringer så släpper tröttheten direkt när jag får solstrålarna i ansiktet. Måste passa på nu för om någon månad kommer det att vara beckmörkt under mina morgonpass...


Idag fick jag sällskap av Cessi på morgonpasset och vi sprang 8 kilometer tillsammans. Candy var också med och hon har sprungit riktigt duktigt på sistone, hennes springstrejk verkar vara över med andra ord. Skönt! 

2 kommentarer:

  1. jag håller med morgonträning är bäst! det blir bara färre pass nu sen jag flytta ut ti R, det tar som 30 min längre med allt innan jag är på job ;) men idag slog jag till igen å for ti vasklotbanan :)

    ja å tanken ti ta me hunden på måronlänk finns int, hon e så hungrig på mårning så jag tror hon sku totalväger att kom ur hagan ;)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hehe! Candy springer nog också helst först senare på dagen men ibland går hon med på att stiga upp och kom ut och spring ;)

      Radera