onsdag 1 juli 2015

En höstplan

Känns lite dumt att skriva om höstplaner nu då sommaren just har kommit (äntligen) men jag är så taggad så jag kan inte hålla mig. Från och med 1.8 har jag nämligen en LÖPCOACH! 

Även om det har varit mest fokus på triathlon nu i vår och sommar för min del så är det ju löpning och marathon som ligger mig närmast hjärtat och jag drömmer om att närma mig 3 timmar på marathon och det är just det här som min coach ska hjälpa mig med. Till en början ska vi samarbeta 1 år och jag ser framemot det så mycket! 

För det mesta njuter jag av att träna när jag vill och hur jag vill men jag tror ändå att jag skulle få ut ännu mer av träningen med hjälp av coach som ser till att jag får in omväxling, periodisering och tillräckligt med vila. 




Så efter Joroinen så blir det först ordentlig vila och sedan kör vi igång! Ser framemot massor med löpning och förhoppningsvis fina resultat av träningen!

2 kommentarer:

  1. Svar
    1. Ja det ska bli riktigt spännande att se vad det kan ge för resultat :)

      Radera