torsdag 7 maj 2015

Löparhunden är tillbaka!

Årets På Språng ser ut att bli en riktig succé! Redan igår på första gången (och fast det regnade) hade jag 50 damer i min grupp och till nybörjargruppen anmälde sig hela 35 damer. Så kul att vara igång igen

Idag fick jag ett infall att ta med mig Candy på en morgonjogg. Ni som läser bloggen vet ju att hon inte har velat springa på ett par månader och att jag inte har vetat varför. Jag har heller inte testat att ha med henne på ganska länge utan bara antagit att hon inte vill komma med. I helgen tog dock Robbes syrror, Camilla och Sara, med sig Candy på en morgonjogg vid villan och det hade gått helt okej så nu ville jag också testa! Och vet ni, löparhunden gjorde comeback! Hon sprang visserligen lite snett bakom mig (förut låg hon alltid framför) men hon vägrade inte en enda gång, tvärtom såg hon ut att må riktigt gott där vi sprang! 


Sötaste underbettet har hon också! 

Så mysigt med hundsällskap igen och jag märkte hur mycket jag har saknat att springa med hund! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar