söndag 24 augusti 2014

Höstpepp!

Jag skulle när som helst välja höst över vår. Älskar den här tiden på året och när vissa säger höstdepp så säger jag höstpepp. Är aldrig så inspirerad som hösten. Den här hösten är jag ivrig inför att få börja jobba igen imorgon, få börja springa längre och mer strukturerat igen, få se sambon tävla igen (3 veckor kvar!), nya mysiga höstkläder och så förstås: massor av tända ljus! Finns få saker som är så höstmysigt som att tända ljus runtom i hela lägenheten.


En ny kalender inför hösten är ett måste för mig och i år har även Hanna och Amandas bok The Golden Year fått följa med mig hem och idag började jag läsa den. Den känns som den perfekte höst-pepp-boken och listälskaren inom mig slog volter när jag såg att det var listor i boken som man ska fylla i!


1 kommentar:

  1. Gillar också hösten, även fast jag alltid tycker det är så sjukt sorgligt när sommaren tar slut :(
    Lite dubbla känslor där!

    SvaraRadera