tisdag 29 juli 2014

Update

Länge sedan sist! Den senaste tiden har jag mest hållit till ute i skärgården så bloggen har fallit i glömska. Men jag antar att de flesta läsare också spenderar mindre tid vid datorn nu också så det gör kanske inte så mycket. 


Jag tycker inte om att ha varmt så jag har för det mesta sökt efter något som skulle ge ens lite svalka. Helst skulle jag simma hela tiden men gips och simning går ju tyvärr inte ihop. Så bästa svalkan får jag just nu genom en båttur! Candy är helt och hållet av samma åsikt! 


Sakta men säkert har jag också börjat träna igen! En hel del långpromenader har det blivit och på söndagen gjorde jag ett styrkepass utomhus på villan. Utfallssteg, crunches, knäböj osv. funkar bra med en hand och just nu har jag en massiv träningsvärk i benen. Åh som jag hann sakna träningsvärk och känslan av att ha gjort något! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar