onsdag 16 juli 2014

Träningssugen

I takt med att värken i armen blir lite mindre så börjar också träningslusten sakta men säkert göra sig påmind. De första dagarna orkade jag jag inte helst tänka ordet träning, det kändes alltför avlägset. 

Så länge stygnen är kvar så gör jag inget annat än går lugna promenader men sen tänkte jag att det borde gå att göra vissa styrkeövningar på gymmet. 

Lär ju få skippa den här övningen i alla fall

Olika benövningar och coreövningar borde gå så länge jag inte behöver använda höger arm eller hålla upp mig. Är det nån av er läsare som har tips eller erfarenheter av av vad som funkar så får ni gärna lämna en kommentar!

2 kommentarer:

  1. Ja kommer gärna me ti gymme om du vill ha sällskap! Ja tror no vi kan hitt på riktit bra övningar åt de å :)

    SvaraRadera
  2. Det här hade jag missat, vad tråkigt Heidi! Krya på dig snabbt.

    SvaraRadera