torsdag 24 september 2015

En minisemester

Jag tänker på bloggen varje dag och har flera inlägg som jag vill skriva men likväl så har jag ingen lust att starta datorn när jag kommer hem på kvällarna. Dessutom är jag ganska mosig i huvudet varje dag för det är mycket ny information som ska rymmas in varje dag på nya jobbet. Men nu ska jag försöka komma igång igen! 


Förra helgen tog vi en liten minisemester tillsammans med min bror och svägerska. Båten över till Umeå och så en natt på hotell innan vi tog båten hem igen. Vi var inte borta länge men det fyllde på med massor med ny energi. God mat, bästa sällskapet och massor med skratt ger så mycket! 

Lämnade för ovanlighets skull bort löpskorna ur resväskan. Istället sprang jag ett pass på lördagsmorgon före vi for och så ett långpass på söndagskväll när vi kom hem igen. Jag tror jag aldrig har sprungit ett långpass så pass sent (var hemma från långpasset 21.30 och det är sent för min del) men det funkade! Eftersom vi hade så pass lite tid i Umeå så ville jag inte lägga två timmar på träning där så då var en sen kvällsrunda enda möjligheten. 

Ha en fin torsdag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar