torsdag 31 oktober 2013

Tillbaka i bloggvärlden

Nästan genast efter att jag skrev mitt sista inlägg på min gamla blogg så ändrade jag mig. Saknade bloggen och saknade mina kära läsare! Men på något sätt så försvann hösten utan att jag började blogga igen. Mycket på grund av att mitt liv bestått av två saker de senaste månaderna: jobb och avhandling. Och har jag inte skrivit på avhandlingen så har jag istället haft dåligt samvete över att jag inte skrivit. Usch! Men idag lämnade jag in min avhandling, vilket betyder att jag har alla delmoment avklarade så att jag kan bli färdig ekonomie magister före jul! Känns så fantastiskt att jag inte helst kan förklara det med ord. Och dessutom så innebär det att jag känner att jag har tid att skriva blogg igen! Det blir kanske inte varje dag och ofta blir det säkert inlägg från mobilen. Men här är jag i alla fall.Ser framemot att börja skriva om min löpträning igen och den här gången blir det helt på mitt sätt.Det vill säga: mest en massa prat om löpning, mycket kilometertider, massa hundbilder och såklart hundratals inlägg om hur härligt det är att springa. Hoppas ni hänger med!

Candy hänger såklart med igen!

2 kommentarer: