lördag 24 oktober 2015

En lördagslista

Sällan jag kör listor på bloggen, undrar faktiskt om inte det här är första gången?

Träningslista från Saras blogg:

Den här träningen längtar jag efter just nu:
Ett långpass en riktigt härlig vinterdag med kall luft och en strålande vintersol! Eller ett simpass utomhus i öppet vatten tillsammans med Cessi!



…men det här  står mig upp i halsen:
Börjar vara lite trött på att hålla koll på pulsen varje pass. Längtar tills det ingår riktigt hårda intervallpass i mitt träningsschema igen!

Det här träningsplagget är min favorit just nu:
Mina nyaste tajts är oförskämt sköna! Annars är underställ i merinoull en återkommande favorit nu när det blir kallare. 

Det här skulle jag verkligen behöva träna mer: 
Borde få in styrketräning varje vecka men...

Den här känner jag mig stark i/på:
Löpningen känns bra just nu och det märks att jag blir uthålligare för varje vecka som går. Härlig känsla!

Just nu stör jag mig på de här i träningsväg:
Hmm.. Ingenting just nu faktiskt!

En träningstrend jag tror, eller hoppas, kommer gå över är:
Brukar inte fundera så mycket på träningstrender. Jag tränar det som jag tycker är roligt och hoppas att alla andra gör likadant!

Det här har jag en tendens att prioritera bort:
Styrketräningen. Tyvärr.

Jag står inte ut med:
De som ojar sig över att jag tränar för mycket men som tur är de personerna väldigt få. 

Skulle jag bara få träna en sak i resten av mitt liv så skulle det vara:
Löpning. Lätt. 

Det allra tråkigaste med att träna är att:
Att man måste duscha efteråt. Speciellt de dagar jag har dubbelpass. Och att mitt självlockiga hår ser ut som en risbuske efter varje pass.

Kommande vecka lovar jag mig själv att:
Njuta av att jag har en lugnare och återhämtande träningsvecka.








Inga kommentarer:

Skicka en kommentar